2010年3月31日星期三

某眼睇...

突然看到某人的blog转到去另一位**的blog...
挺清纯的嘛~难怪会被骗。就连我也被骗了!
GAN NI NIA!
好样的,去年还给我装B说一个人过节什么的...
还真给你骗了!
看到**的blog,很有自己的影子,
步骤1:我收藏起来了,对于“她”,
我以后会很好奇,她该怎么活过去...
因为偶尔回头,我都忘了一路我是怎么爬过来的
所以很想在**那里寻找一些记忆。
步骤2:阅读...<我那个好奇心,无言...>
我“曾经”也这样SOT过一次,一次就很enough了。
额...来个读后感想吧~

“佢某珍惜过“佢”卑佢嘅“付出”咯。 
 有眼睇嘎,佢大厅广众之下show  “佢”卑佢點“也”; 
 佢已经罗晒,但系佢某lam过女方個方面 
 我真系唔知,佢甘样做,有某觉得对唔住对方 
 有某lam过“佢”嘅感受咯 
 老套講句:人哋女仔黎嘎,某去到甘尽。好hurt嘎~ 
 留唔到感情卑佢,至少留翻多少點面啦,大佬 

<我知道你贱jek~但系某lam过你甘贱嘅喔>:123对白”

没有评论:

发表评论